Sinds vorige maand is SkipTheMenu, de app waarmee het het mogelijk is om telefoonmenu`s te omzeilen en direct een klantenservice te bereiken, er ook voor Android. Een update vandaag voegt aan de bestaande lijst van klantenservices Hi en ING toe. Op termijn wordt deze nog verder aangevuld met Mastercard, VISA, PostNL, Wehkamp, EnergieDirect, Oxxio, HEMA, CJIB, Consumentenbond en de UWV.
Daarnaast introduceert de SkipTheMenu update live updates. Hierdoor kunnen de makers de keuzemenu’s, die om de haverklap veranderen of worden uitgebreid, dagelijks bijwerken en de wijzigingen automatisch doorvoeren in de app. Verder kun je SkipTheMenu nu ook in het buitenland gebruiken om bijvoorbeeld je verzekeringsmaatschappij of bank te bellen. Voor 0800-, en 0900-nummers is dat helaas technisch onmogelijk – deze zijn altijd onbereikbaar vanuit het buitenland.
Lees verder na de advertentie.
Momenteel bevat SkipTheMenu de gegevens van bijna 40 organisaties, waaronder de grote telecomproviders, verzekeraars en banken. Nadat je de app start, kies je het gewenste bedrijf dat je wilt bereiken en vervolgens de afdeling waarnaar je op zoek bent. Zo kan het zijn dat je een klacht hebt over een bepaalde bestelling of de dienstverlening van een bedrijf; door even door te klikken in de app word je direct doorverbonden met de gewenste afdeling, zodat je tijd, kostbare belminuten en geld bespaart.
In de afbeelding hierboven zie je welke klantenservices het meest worden gebeld via SkipTheMenu. De app zelf is gratis te downloaden via onderstaande link. De app werkt met vrijwel elke Android-versie en vereist 11MB aan opslagruimte.
Download: SkipTheMenu (gratis)