yrua9cZhEen Samsung Galaxy S3-bezitter claimt dat zijn batterij tijdens het opladen zo erg opzwol dat het resulteerde in een gesmolten toestel en een kleine brandwond door uit elkaar spattende onderdelen.

De gedupeerde Galaxy S3-bezitter deed zijn verhaal op Reddit. Het voorval vond plaats in de nacht, nadat de Galaxy S3 een uur bezig was met opladen. Volgens Reddit-gebruiker vizionx1208 rookte en smeulde het toestel zo erg dat zijn hele bovenverdieping stonk en had een losvliegend onderdeel een klein gat in zijn matras gebrand. Een ander losvliegend gesmolten stuk plastic belandde op zijn vinger.

De Reddit-gebruiker deed zijn verhaal om te vragen wat hij nu het beste kan doen: een advocaat inschakelen of simpelweg afwachten hoe Samsung hem tegemoet wil komen. Dit is overigens niet de eerste keer dat een lithium-ion-batterij opblaast. Zo gingen er vorig jaar ook al foto’s rond van een iPhone 4 met hetzelfde probleem.

9QBFk4Yh lz8FV3hh

Via: Phone Arena