Gameloft kwam onlangs negatief in het nieuws, omdat de ontwikkelaar te veel geld afschreef van de creditcards van consumenten. Zo kost normaal gesproken Brothers in Arms 2 vijf dollar, maar kreeg Taylor Wimberly van Android & Me een rekening van 20 dollar thuisgestuurd.
In een reactie laat Gameloft weten dat deze maand ongeveer 0,05 procent van alle klanten is geraakt door het probleem. “Deze klanten krijgen al hun geld terug en bovendien een tegoedbon om te besteden aan games in onze winkel”, laat het bedrijf weten.
Het probleem met de winkel is vandaag opgelost, dus toekomstige klanten hoeven zich geen zorgen te maken over meerdere afschrijvingen, meldt Gameloft.
Lees verder na de advertentie.
Wie vragen en/of opmerkingen heeft, die kan deze sturen naar android.support@gameloft.com.
Hieronder de volledige reactie van Gameloft.
We spotted an issue in our billing process that affected 0.05% of all transactions on our stores in December. After having bought one game through a credit card, some customers were charged a second time under certain circumstances.
All customers who received extra charges will be automatically refunded for all related game charges directly to their credit card accounts, and will receive a free game credit.
This bug has been fixed today.Again, we sincerely apologize for any inconvenience it might have caused some of our customers. If you need further assistance on Gameloft`s offer for Android please contact: android.support@gameloft.com
Via: Android Community