nexus oneGoogle realiseert zich dat het verkopen van mobiele telefoons iets meer werk met zich meebrengt dan het inrichten van een webwinkel en het toesturen van pakketten. Kopers die gewend waren om bij problemen hun mobiele operator te bellen, kwamen bij Google voor een dichte deur. Ze weken daarom uit naar het Google-supportforum, die niet echt berekend was op individuele gevallen. Google heeft nu toegegeven dat de klantenservice bij de lancering van de Nexus One tekortschoot. Ze hebben daarom een telefoonlijn geopend.

Via 888-48NEXUS kun je van 7:00 tot 22:00 uur PST bellen met een supportmedewerker van vlees en bloed. Daarnaast kun je terecht in de FAQ en vragen stellen via e-mail. Er is echter wel een beperking aan de telefonische hulplijn: je kunt er voorlopig alleen vragen stellen over de status van je bestelling en andere verzendproblemen. Bij technische problemen met je Nexus One moet je nog steeds bij de klantenservice van HTC of T-Mobile US aankloppen (als je daar een abonnement hebt lopen). Mensen die buiten de VS wonen vallen voorlopig nog even in een zwart (support-)gat.

Via: Engadget

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.