Per 1 mei gaat Hi, de jongerenprovider van KPN, verder als KPN. De merken zijn volgens KPN zodanig naar elkaar toe gegroeid, dat het niet meer nodig is om ze apart te houden.
Lees verder na de advertentie.
Hi wordt KPN
De overstap heeft weinig gevolgen voor huidige Hi-klanten. Hun abonnement of prepaid-aansluiting wordt tussen 23 april en 1 juli overgezet naar KPN. Klanten behouden hetzelfde telefoonnummer, gaan niets extra betalen, bundels blijven hetzelfde en ook de einddatum van het contract verandert niet.
Wel krijgen alle Hi-klanten als welkomstcadeau een ‘upgrade’ die past bij hun huidige verbintenis. Meer informatie is te lezen op de website hi.nl/hiwordtkpn.
Dat Hi opgaat in KPN heeft wel gevolgen voor de 52 winkels van de jongerenprovider in Nederland. Die worden deze zomer gesloten en voor het merendeel van de werknemers wordt een nieuwe functie gezocht binnen KPN.
“Hi heeft sinds de oprichting in 1996 veel bereikt en een grote bijdrage geleverd aan de mobiele groei van KPN”, aldus Jaap Postma, Directeur Consumentenmarkt. “Het merk liep vanaf het begin voorop in de dienstverlening door in te spelen op de specifieke telecom wensen van jongeren.”
“Het gebruik van streamingdiensten op het gebied van video en muziek is door de uitstekende mobiele internet ervaring over 4G voor alle mobiele klanten belangrijk geworden. Wij nemen afscheid van het merk Hi, maar niet van waar het merk Hi voor staat, en zullen ook met het merk KPN goed blijven inspelen op de wensen van onze klanten, ook jongeren.”