htc you advertentieVanaf 3 november zul je het overal in Nederland zien: de nieuwe reclamecampagne van HTC. Via advertenties, reclamespotjes en andere uitingen probeert HTC de slogan ‘A Phone That Gets You’ uit te dragen. De campagne laat zien dat het bij de HTC-toestellen helemaal om jezelf gaat: ze zijn te personaliseren en je telefoon is erbij op alle momenten van de dag.

Waardoor je je uiteindelijk realiseert: “You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you.” Die uitspraak is lastig naar het Nederlands te vertalen, net als de naam van de totale campagne (Quietly Brilliant). John Wang, hoofd marketing van HTC legt in de aankondiging van de campagne uit wat daarmee wordt bedoeld: “Quietly brilliant is doing great things in a humble way, with the belief that the best things in life can only be experienced, not explained.”

De spotjes laten zien dat je lief en leed deelt met je telefoon. Wat je de hele dag ook meemaakt, je HTC-telefoon is erbij:

Je staat ermee op en je gaat ermee naar bed: je telefoon. Dit spotje is gemaakt vanuit het perspectief van de telefoon zelf:

Een schot in de roos, deze reclamecampagne om HTC op de kaart te zetten? Vanaf 3 november kun je het zelf ervaren. Op de verpakking van producten zul je de slogan ook steeds terug zien komen:

htc quietly brilliant

Meer info: persbericht HTC

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.