PostNL geeft MijnPakket-app voor Android frisse nieuwe look
Gijs Ettes

MijnPakket
MijnPakket Gratis

PostNL heeft zijn MijnPakket-app voor Android vernieuwd. Versie 3.0 is voorzien van een fris, nieuw design en laat je bezorgingen naar een PostNL pakketautomaat op een treinstation of op Schiphol sturen.

Meer over de MijnPakket-app

Qua functionaliteit is de MijnPakket-app voor Android ongewijzigd. Je kunt in de app nog steeds terecht voor bezorginformatie van al je pakket, zodat je weet waar en wanneer dit  wordt bezorgd. Ook is het mogelijk om gemiste bezorgingen op een ander moment of op een andere locatie te laten bezorgen. Alle ontvangen en verzonden pakketten vind je in één overzicht en bestellingen bij aangesloten webwinkels verschijnen automatisch in het overzicht ‘Naar mij’.

Het wijzigen van bezorgingen is met de app enorm makkelijk: je kunt een adres of postcode invoeren, of de ingebouwde kaart gebruiken om een bezorgpunt in jouw buurt te zoeken. Verder is het design van MijnPakket sterk verbeterd en dit oogt rustiger dankzij de combinatie van wit en het oranje van PostNL. Afgezien van die kleuren en grijs (voor strepen en lijnen in de app) zul je geen andere kleuren aantreffen.

MijnPakket-app downloaden

Via de link hieronder kun je versie 3.0 van de MijnPakket-app downloaden. Deze vereist Android 4.1+ en tenminste 7MB aan vrije opslagruimte.

Download MijnPakket in Google Play (gratis)

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.