Twee nieuwe Samsung Galaxy S II `Samsunged` reclamesSamsung heeft twee nieuwe Galaxy S II reclames uitgebracht waar wederom iPhone-gebruikers op de hak worden genomen. Dit keer zijn barista’s en gebruikers van Siri het doelwit van de reclames. Beide commercials laten op een subtiele manier aan de Amerikaanse consument zien waarom ze voor de Samsung Galaxy S II moeten kiezen in plaats van de iPhone. Zo heeft de Galaxy S II snel 4G-internet en kan je tekstberichten dicteren. Waarom voor het laatste is gekozen is ook niet helemaal duidelijk, aangezien Siri dit juist wel goed doet.

Een week eerder liet Samsung de eerste reclame uit de nieuwe ‘Samsunged’ serie zien. Hierbij werd geadverteerd met gratis gesproken Google Navigatie, een functie die niet standaard in iOS zit. Deze twee reclames richten zich op 4G en Siri, maar dat zijn iets minder overtuigde verkoopargumenten. Niet alle Amerikaanse Galaxy S II telefoons kunnen met LTE verbinding maken en Siri is niet zo slecht zoals wordt gesuggereerd.

Tijdens de finale van de Super Bowl XLVI op 5 februari heeft Samsung een reclamespot gereseerd, dus het kan zijn dat Amerikaanse kijkers een van de twee onderstaande reclames voorbij ziet komen.

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.